Salı, Mart 26, 2013

Sanıktan özgeçmişli itiraf: Ergenekon eğitimi aldım(22 Mart 2013)






Ergenekon davasına ilişkin esas hakkındaki mütalaada çarpıcı belgeler yer alıyor. Bunlardan biri de emekli polis Kemal Şahin’e ait olan özgeçmiş.
Ergenekon terör örgütünün varlığına dair yapılan tartışma bölümünde yer alan belgede Şahin, Ergenekon’a katıldığını ve eğitim aldığını anlatıyor. Hakkında ağırlaştırılmış müebbet hapis istenen SESAR Başkanı İsmail Yıldız’da ele geçen Şahin’e ait el yazılı özgeçmiş raporunda ‘MİT Ergenekon kuruluşu’ başlıklı bir şema da bulunuyor. Şahin’in emekli olduğu için iş bulmak amacıyla CV’sini SESAR’a verdiği belirtiliyor.
    Söz konusu özgeçmişte özetle şunlar yer alıyor: “Görevler ve Özgeçmişim-1:  1980 yılında Gaziantep ilinde siyasi polis olarak mesleğe başladım... 2000’de polis mesleğinden emekli oldum. Görevler ve Özgeçmişim-2: MİT-Denetimi-Ergenekon faaliyetlerine katılmam: Eylül 2001 tarihinde Refik Nuhoğlu’nun daveti üzerine bu faaliyetlere katıldım. Halen bu çalışmaların içerisinde bulunuyorum. Yüzlerce operasyon onlarca sıcak temas çatışmalarına katıldım. Tuğgeneral Yılmaz Küçükseyhan ve Tuğgeneral Halil Şimşek. 1994-1996 Direkt kendilerine bağlı Terminator (Piyade Özel Harekat) Timlerini komutan vekili olarak yönettim.”

http://www.zaman.com.tr/gundem_saniktan-ozgecmisli-itiraf-ergenekon-egitimi-aldim_2068265.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder